Produkter
Engångsvapes (disposables)
- Vad menas med antal puffar? Kan jag ladda min engångsvape? Hur slänger jag min engångs e-cigg? Min engångsvape har läckt i förpackningen, vad gör jag? Min engångsvape är trasig, vad gör jag? Kan jag slänga min disposable om den är trasig och få en ny?
E-cigaretter (vapes)
- Vad är en mod? Vad är en tank? Vad är en pod? Vad är en coil? Jag har en e-cigarett som man kan ställa in Watt på, vad ska jag ställa den på? Varför läcker min tank?
E-vätska och E-juice
- Vad innehåller en e-juice? Vad är PG? Vad är VG? 70VG/30PG eller 50VG/50PG, vilken ska jag välja? Hur blandar man en shortfill? Vad är en MTL shortfill? Vilken nikotinstyrka ska jag ha? Jag gillade inte min shortfill, kan jag byta eller skicka tillbaka den?
Privat
Leverans & Fraktsätt
- Hur lång leveranstid har ni? Vi brukar packa och skicka din beställning samma, eller nästkommande dag. Därefter har Postnord ca 1-2 dagars leveranstid. Vilka fraktsätt erbjuder ni? Vad är er fraktkostnad? Kan jag spåra min beställning? Kan ni skicka mitt paket till min brevlåda? Hur lång tid har jag på mig att hämta ut mitt paket? Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Betalsätt
- Vilka betalsätt erbjuder ni? Det står att det har reserverats ett belopp på mitt konto, vad betyder det? Jag har fått en faktura men har inte fått mitt paket, vad gör jag nu?
Beställning
- Jag har inte fått en orderbekräftelse, varför? Får jag ett mail när min order har skickats? Kan jag lägga till produkter eller ändra i min order? Kan jag avbryta min order? Jag är under 18 år, kan jag handla hos er?
Ångerrätt & Retur
- Jag har ångrat mitt köp, kan jag returnera produkterna? Jag har fått fel i min order, hur gör jag nu? Min produkt fungerar inte som den ska, hur gör jag en reklamation? Vilken garantitid har jag? Min engångsvape fungerar inte, hur reklamerar jag detta?
Konto & GDPR
- Vilka uppgifter lagrar ni om mig? Lagras mina kortuppgifter eller personnummer? Jag vill att ni tar bort min information, hur gör jag? Jag vill inte längre ha nyhetsbrev, hur säger jag upp det?
Företag
Leverans & Fraktsätt
- Hur lång leveranstid har ni? Vilka fraktsätt erbjuder ni? Kan jag spåra min beställning? Vad händer om jag inte tar emot mitt paket? Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Betalsätt
- Vilka betalsätt erbjuder ni? Kan jag få längre kredittid än 10 dagar? Jag har fått en faktura men har inte fått mitt paket, vad gör jag nu?
Beställning
- Hur handlar jag hos er? Behöver jag ha tillstånd för att sälja era produkter? Jag har inte fått en orderbekräftelse, varför? Får jag ett mail när min order har skickats? Kan jag lägga till produkter eller ändra i min order? Jag har lagt två eller fler ordrar, kan ni slå ihop dem? Kan jag avbryta min order?
Ångerrätt & Retur
- Jag har ångrat mitt köp, kan jag returnera produkterna? Jag har fått fel i min order, hur gör jag nu? En kund har kommit in med en trasig produkt, hur reklamerar jag detta?
Konto & GDPR
- Vilka uppgifter lagrar ni om mig? Jag vill att ni tar bort min information, hur gör jag? Jag vill inte längre ha nyhetsbrev, hur säger jag upp det?