Reklamation och retur

Privatkunder

Reklamation & Returformulär

Reklamation & ångerrätt

Vid returer och reklamationer är det viktigt att varan packas ordentligt. Se till att eventuella vätskor är tömda och att e-ciggmaskiner är avstängda, så att skador inte uppstår under transporten. Om dessa anvisningar inte följs kan reklamationen eller returen komma att nekas.

Vid reklamation är det också viktigt att den defekta varan sparas och inte slängs, eftersom rätten till ersättning annars går förlorad. Kom ihåg att behålla produktens originalförpackning, då den kan behövas vid reklamation.

För att få hjälp med din reklamation eller ångerrätt, vänligen fyll i formuläret via knappen ovan.

Ej uthämtade paket

Paket som inte hämtas ut inom angiven liggtid och som returneras till oss debiteras med en avgift på 200 kr, vilken läggs på Klarna-fakturan.


Företagskunder

Reklamation & Returformulär


Som företag så har du ingen returrätt på en beställning du har gjort. Upptäcker du att du har beställt fel eller inte längre vill ha din beställning så måste du kontakta oss på Support@eciggkedjan.se INNAN ditt paket har skickats, så vi kan avbryta ordern.

Reklamation

Reklamationer för defekta enheter hanteras via vårt formulär ovan genom att klicka på knappen. Kunder ska behålla både defekt vara och kvitto tills ärendet är avslutat. Vi rekommenderar att ni som återförsäljare samlar in kundernas reklamationer själva för att snabbt kunna ersätta dem direkt i butik och säkerställa en smidig kundupplevelse. När ni har samlat minst femton defekta enheter kan ni mejla oss på support@eciggkedjan.se, eller fylla i formuläret ovan, så krediterar vi dessa.

JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.